FAQ

Cum pot rezerva online o cameră?

Rezervare online: introduceți orașul în care doriți să faceți rezervarea, selectați perioada de ședere în hotel, după care apăsați butonul de căutare. Se vor selecta automat hotelurile disponibile din orașul dorit, la fel și camerele libere, în funcție de criteriile selectate.

Găsiți un hotel pe harta noastră interactivă: selectați țara în care doriți să ajungeți și vi se va deschide automat o hartă a acesteia cu toate hotelurile ibis. Este un motor de căutare în special pentru cei care nu au un oraș fix în care trebuie să ajungă și nu își cunosc exact perioada de ședere.

Rezervare telefonică: pe site-ul fiecărui hotel în parte, puteți găsi numărul de telefon la care puteți suna pentru a face pe loc rezervarea.

 

Hotelul în care doresc să fac o rezervare nu este afișat

Dacă un hotel nu este afișat, înseamnă că nu este disponibil în perioada selectată. În general, acest lucru se întâmplă atunci când hotelurile sunt rezervate în totalitate.

Dacă vă confruntați cu o astfel de situație, încercați fie să căutați un alt hotel în apropiere de cel dorit, fie să schimbați datele de ședere.

 

Câte camere și pe cât timp pot rezerva online?

Sistemul de rezervări online permite rezervarea unui număr de maxim 7 camere, pe o perioadă de maxim 30 de nopți de cazare.

 

Cum pot fi sigur că rezervarea mea a fost făcută?

Atât la rezervarea online, cât și la rezervarea telefonică, veți primi confirmarea în scris, în mod automat, pe adresa de email oferită la momentul rezervării.

 

Care sunt condițiile atunci când se face o rezervare online?

Rezervarea trebuie garantată cu o carte de credit sau de debit.

Dacă rezervarea este efectuată cu un tarif flexibil cu plata la recepție, atunci aceasta poate fi modificată cel târziu cu o zi înainte, până la ora 14:00.

Dacă sunteți posesor al unui card de fidelitate, atunci aveți posibilitatea de a anula rezervarea chiar în ziua sosirii, până la ora 18:00.

În caz de neprezentare, se va încasa prima noapte de cazare.

Dacă rezervarea este cu tarif nerambursabil, atunci aceasta va fi încasată înainte de sosirea la hotel. Pentru acest tip de rezervare, în caz de neprezentare, se va încasa valoarea întregului sejur.

 

Până la ce oră este păstrată o cameră rezervată online?

Hotelurile ibis își așteaptă oaspeții 24 din 24 de ore. În caz că nu mai puteți ajunge la destinație, rezervarea se poate anula cel târziu cu o zi înainte de ziua sosirii până la ora 14:00 sau până la ora 18:00 în ziua sosirii, dacă dețineți un card de fidelitate.

Dacă rezervarea nu va fi anulată sau modificată în timpul menționat, se va încasa prima noapte de cazare sau întreg sejurul, conform tipului de tarif ales: flexibil sau nerambursabil.

 

Trebuie să-mi scriu numărul de card pentru a face o rezervare online?

Da. Avem nevoie de numărul dumneavoastră de card pentru a avea o garanție a rezervării, însă trebuie să știți că toate datele bancare sunt confidențiale.

 

Există vreun risc dacă îmi scriu datele cardului pe site-ul dumneavoastră?

Nu. Site-ul nostru primește datele cardului dumneavoastră criptate. În momentul în care dumneavoastră introduceți datele cardului, nouă ne apar că au fost introduse, însă nu le vedem.

Utilizăm unul dintre cele mai dezvoltate și sigure sisteme de tranzacționare.

 

Pot face o rezervare online după care să sun la hotel să o anulez?

Desigur. Puteți face rezervarea online și ulterior să o anulați la hotel în cazul în care rezervarea se face pe site-ul oficial al hotelului: www.accorhotels.com sau www.ibis.com.

În cazul în care rezervarea este efectuată pe alte site-uri în afară de site-ul oficial al hotelului, atunci anularea trebuie efectuată direct pe site-ul pe care a fost făcută.

 

Cum pot verifica dacă există camere disponibile într-un anumit hotel?

Foarte simplu, introduceți online datele sejurului dorit și apăsați butonul de căutare. În cazul în care există disponibilitate, veți vedea cel mai mic tarif la care puteți efectua rezervarea pentru perioada dorită. În caz contrar, în dreptul hotelului va fi menționat că nu există disponibilitate.

Disponibilitatea poate fi verificată și telefonic.

 

Cum pot afla prețurile la un hotel anume?

Pentru a afla prețurile la un hotel anume, trebuie în primul rând să introduceți datele perioadei de ședere și să apăsați butonul de căutare.

Opțiunile de tarife existente vor fi afișate crescător, primul fiind cel mai mic pe care îl puteți rezerva.